boogies-go-myanmar.reismee.nl

Mingalaba Myanmar!

We zijn goed aangekomen in Mandalay in Mayanmar.  / Wir sind gut in Mandalay in Myanmar angekommen.

De start in Frankfurt verliep erg stressvol, ons visum bleek niet op Mandalay maar op Yangon als entry aangevraagd te moeten zijn. Wat waren we blij dat we zo vroeg waren.We moesten nieuwe spoedvisa aanvragen. Eventjes leek het er op dat we onze vlucht gingen missen, maar om 10 uur renden we naar de controle. Iedereen zijn we voor gegaan en we stapten om 10.30 het vliegtuig in. Kas en Noor voelden aan dat quatsch machen en zeuren even niet paste en ze  hebben zich 2,5 uur bij de incheckbalie voorbeeldig gedragen. Trots.

Der Start in Frankfurt war mit etwas Stress, unser Visum war night auf Yangon sondern auf Mandalay ausgegeben. Es war gut das wir zeitig am Flughafen waren. Wir haben am Flughafen ein neues Visum beantragen müssen. Wir hatten wirklich gedacht das wir den Flieger verpassen würden weil die letzte Bestätigung unser Visum kam um 09.50 Uhr. Um 10 sind wir durch die Kontrolle gerannt. Um 10.30 Uhr ging unser Flieger.Kas und Noor haben kein quatsch gemacht oder gejammert, haben es angefühlt das es nicht das richtige Moment war. Stolz.

Het was nog wel even spannend of de entree in Yangon van Pascal goed zou verlopen. Janneke had in Frankfurt in de stress de achternaam van Pascal op de aanvraag van het visum vergeten.

Es war spannend ob den Eintritt von Pascal in Yangon klappen würde. Janneke hatte in Frankfurt in dem Stress Pascal s Nachnahme auf den neuen Visum Antrag vergessen...

De vluchten verliepen super, ook in Yangon. Daar werden we opgewacht en aan de hand naar de visumcontrole gebracht. Wat een opluchting toen we vier paspoorten in de hand gedrukt kregen. In een shuttle naar de domestic terminal en door naar domestic luchthaven.

Die Reise ging perfekt, auch in Yangon. Am Flughafen war jemand die uns an den Hand genommen hat Richtung visumkontrolle. Wie eine Erleichterung wenn wir 4 Reisepässe mit Visum in den Hand gedrückt bekamen. Mit einer Shuttle zur domestic Airport.

Twee uur overstaptijd hadden we. Wij dachten in Frankfurt dat dit onmogelijk zou zijn nadat we te horen kregen dat we daar onze bagage op moesten halen. Vandaar ook inreis Yangon op het visum en niet Mandalay. Doordat er iemand ons opwachtte en onze bagage geregeld werd, liep het zeer soepel. De gids en chauffeur haalden ons op en we reden naar het hotel. Bij het zien van een palmboom riep Noor hard 'ze hebben hier zomerbomen'?. Heerlijk.

Wir hatten zwei Stunden Umsteigezeit. Wenn wir in Frankfurt erfahren hatten das wir unser Bagage da selber abholen müssten, haben wir gedacht das es unmöglich war. Das war auch den Grund für Eintritt YAngon statt Mandalay. Aber es ging sehr locker. Unser Guide hat in a abgeholt und zum Hotel gebracht. Wenn Noor die Palmen gesehen hat rief die 'wauw es gift hide Sommerbäume' ?, süß.

Kids hebben tijdens de reis slechts 2,5 geslapen. Ajaj dachten we, maar nadat we heerlijk geluncht hadden (jaaaaa op straat), viel Noor om 16 uur in slaap bij het zwembad. Kas was klaarwakker en ging tegelijk met ons slapen om 18 uur. We hebben ze wakker moeten maken om 8.30 uur anders zouden we het ontbijt missen.

Kids hatten nur 2,5 Stunde geschlafen. Wir dachten das wird nichts aber wir haben gegessen (am Straßenrand, jajjajaja das Beste!), Geschwommen and dann schlief Noor um 16 Uhr ein. Kas ist gleich mit uns um 18 Uhr ins Bett gegangen und haben die zwei um 08.30 Uhr wekken müssen.

Het reisgevoel kwam intens in ons naar boven bij het ruiken van de geur toen we het vliegtuig uitstapten. Ja dit wilden we..... Het voelt als back again. Heerlijk.

Das Reisegefühl kam gleich wieder hoch bei das Riechen vom Duft wenn wir aus den Flieger gekommen sind. Ja das ist was wir wollten. Das Gefühl ist wieder da. Herrlich!

Knuffel van ons, the Boogies xxxx

Mieke

Wat een begin van deze reis. Gelukkig is het goedgekomen en zijn jullie lekker aan 't genieten. Het eten op straat, zo jullie ding. Top dat 't goed voelt. Geniet ervan, dikke kus Mieke

Ineke Verbiesen

Wat een begin...hopelijk de rest van jullie reis zonder stress!! Super fijne tijd toegewenst.
We volgen jullie op de voet en genieten thuis mee van al jullie belevenissen!

Britt

Oei wat spannend!!
Ik wens jullie nog veel plezier in Mianmar. Van Britt

Elianne

Wat een spannend begin van jullie reis! Gelukkig goed gekomen. Maak mooie nieuwe herinneringen en wij genieten met jullie mee!

Ellen

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Nu genieten samen.

Markerts

Soooo Spannend! Schön dass ihr trotz abenteuerlicher Einreise doch so glücklich angekommen seid. Wir freuen uns über weitere Übersetzung der Beiträge :) morgen steigen wir in Frankfurt ein und hoffen auf ebenso liebe Kinder und den vorallem überwältigen Duft des Reisens in die weite Welt. Lotta, Lasse, Tobi und Mirjam