boogies-go-myanmar.reismee.nl

Welkom op onze Reislog / Willkommen auf unser "Reiselog"

Hallo allemaal, / Hallo zusammen

Na een aantal jaar op een andere manier gereisd te hebben, besloten we In Oktober onze "stoute" schoenen weer aan te trekken. Het kriebelt al een tijdje, we willen weer ontdekken, ruiken, voelen. Nu niet met zijn tweetjes maar met zijn viertjes. Kas (inmiddels 6 jaar) en Noor (alweer 4 jaar) gaan natuurlijk met ons mee.
Einige Jahren haben wir uns nicht auf die Weise verreist wie vorher. In Oktober haben wir entschieden wieder unser Backpack zu nehmen und unsere Liebe für die Welt und andere Kulturen weiter zu vergrössern. Jetzt nicht mehr zu Zweit aber zu Viert. Kas (mittlerweile 6) und Noor (schon 4 Jahre alt) sind natürlich dabei.

We hebben er super veel zin in en na de nodige voorbereiding, prikken die ons door de kids niet in dank zijn afgenomen en een lange lijst in de keuken met "to do" is het aftellen begonnen. Nog een week en dan vertrekt ons vliegtuig naar Myanmar. We vinden het best spannend met twee kids, maar oh wat hebben we er weer zin in.
Wir freuen uns schon sehr und nach einige Vorbereitung, Impfungen die unsere Kids nicht wirklich geschätzt haben und eine lange "to do" Liste in der Küche, zählen wir die Tage. Noch eine Woche und dann geht unser Flieger, ab ins Myanmar. Spannend mit 2 Kids aber wir freuen uns schon sehr!

We gaan proberen regelmatig wat foto's met wat tekst en uitleg te posten.
Wir werden versuchen regelmässig einige Bilder mit Text zu posten.

Leuk als je met ons meereist en we vinden het natuurlijk erg leuk als je een keer een berichtje achterlaat.
Schön das ihr mit uns mitreist und es ist natürlich sehr schön wenn du eine Nachricht hinterlässt.

Groetjes en een dikke knuffel / Liebe Grüsse en een dikke knuffel ;)
Pascal & Janneke
Kas en Noor

Wilma Verbiesen

Leuk,wij wensen jullie een mooie reis
Groetjes

toosenharrie@hotmail.com

Ganz viel SpaB, veel plezier. Kom gezond met veel mooie herinneringen terug. Komm gesund und mit schöne Erinnerunge zurück. Alles Liebe, heel veel liefs en dikke knuffel Omi

Monique Verbiesen

Heel veel plezier, ik ben benieuwd naar jullie verhalen!! Liefs

Huig

Hier krijgen jullie geen spijt van, een geweldig mooi land en ontzettend vriendelijke mensen.
Heel veel plezier.

Ivo

Hoi hoi allemaal,
Wat leuk dat jullie weer gaan!!
Zoals bij jullie dat bloed kruipt,zal het bij jullie kids niet anders zijn.
We volgen jullie op de voet!! Veel plezier liefs Jippe, Miloe, Veronique en Ivo Terburg.

Ineke Verbiesen

Spannend zeg. Super fijne tijd toegewenst en we zien uit naar de verhalen en foto's!

Ellen

Wat super leuk, ben benieuwd naar jullie avonturen met zijn vieren en wens jullie een geweldige reis toe ?

Troels

Bon voyage. Hope you will have a fantastic time in Myanmar ?

Mieke

Super leuk. We gaan jullie natuurlijk volgen op deze plek

Chantal

Klinkt als een prachtig avontuur, heel veel plezier en ik ga het volgen. Geniet ??

Britt en Jesper

Wij lezen ook mee, in het Nederlands!!

Opa Harrie

Fijn dat we weer met jullie mee kunnen reizen. Ik zie met belangstelling uit naar jullie belevenissen. Geniet ervan. Groetjes opi Harrie

Rianne

Gaafff!!! Heel veel plezier met z’n viertjes

Jaap v B

Leuk, dat wij een beetje getuigen mogen zijn van een van jullie altijd prachtige reizen.
Geniet ervan samen met de kinderen.

Familie Markert

Wir freuen uns auf spannende Berichte und bunte Bilder von eurer abenteuerlichen Reise!!! Ein bisschen holländisch üben wir dann schon mal :)

Lotta, Lasse, Tobias und Mirjam

De Tilly Terburgjes

Hey Boogie's,
Ah lekker op vakantie in Amsterdam, hoe is de Febo? ;)
Fijne reis naar het mooie Birma. We zijn zeer benieuwd naar jullie ervaringen, verhalen en foto's! Kunnen niet wachten en zullen samen met de kinderen jullie verhalen doornemen.. geniet ze een en hele fijne, gezellige en fantastisch mooie en positief onvergetelijke reis met zijn 4tjes!

Familie Markert

Wir wünschen euch eine erholsame und vor allem spannende Reise und freuen uns euren Blog verfolgen zu dürfen!!

Martha

Hi lieve vrienden, wat een mooie ervaringen voor jullie en daarmee ook voor mij. Geniet!! X